Körfez ülkeleri ve İran için
Hürmüz Boğazı çok önemliydi.
Savaş sürecinde gördük ki
Üretilen petrolün dünyaya
Arzındaki aksama
Kürezel krize neden oldu.
Petrol halen çok önemli
Daha önemli olanda
Petrolün ulaşım yolları
Kıssadan hisse Çanakkale ve
İstanbul Boğazı'da
Kritik su yolu…
ABD ve İran arasında anlaşma
Sağlanmakla körfezde sorun
Sona erer mi? Elbette hayır
Körfez ülkelerinde o petrol varken
Sorunlar sona ermez
Petrol bazen başa beladır
Çok ülkenin iştahını kabartır.
Bu savaş ikilemi içinde İsrail
Topraklarını genişletti
Soykırım suçunu örttü
Katliamları gündem içinde kayboldu
Ben, ABD ile İran anlaşmasında
Yokum diyerek
Başka manevralar peşine düştü.
İran gücünü bir hayli artırmış görünüyor
Bundan sonra Ortadoğu ve körfez bölgesini
Yeni politikalar şekllendirecek
Trump başkanlıktan düşene kadar böyle
Sonrası her şey değişebilir.
Türkiye'nin önemli ölçüde stratejik
Güç kazandığını dip not düşüyorum.
